Daca vrei sa ai succes pe internet este extrem de important sa alegi cuvintele cheie potrivite atat pentru cautarile organice cat si pentru cautarile PPC. Daca alegi cuvintele gresite pierzi o gramada de timp si evident de bani.
Zilele acestea a fost lansat un nou tool gratuit care te ajuta sa gasesti cuvintele cheie potrivite pentru website-ul tau.
KeywordIndex este un tool nou care foloseste o baza de date unica pentru a te ajuta sa iti gasesti cuvintele cheie potrivite. Cea mai mare parte a bazei de date este construita pentru cuvinte in limba engleza si germana dar sunt informatii sumare si pentru cuvinte in limba romana.
Sunt mai multi factori care fac diferenta intre cuvintele cheie bune si cele medii sau mediocre. Daca investiti putin timp in cautarea cuvintelor cheie potrivite veti avea un mare avantaj in fata competitiei chiar de la inceput.
Cei de la keywordindex ofera chiar o sectiune de sfaturi „Free white paper” destul de interesanta si bine legata deasemeni si un tutorial pe aceeasi tema.
Nu am scris acest articol pentru a le face reclama celor de la keywordindex, scopul lui este de ai ajuta pe toti cei din domeniu si nu numai sa gaseasca tool-urile cele mai bune pentru a gasi cele mai bune cuvinte cheie pentru afacerea lor.
Din experienta noastra mai putem recomanda si Google AdWords Keyword Tool sau cel oferit de Trafic.ro (destul de bun pentru cuvintele romanesti).
Daca voi cunoasteti si alte tool-uri de calitate nu ezitati sa le impartasiti cu noi.
Pentru cei care nu stapanesc aceasta zona suficient de bine le recomand sa ceara parerea unor specialisti in domeniu. Alegerea cuvintelor cheie potrivite este unul din cele mai importante elemente pentru un SEO de succes.
Ar fi fost si mai interesant daca functiona link-ul keywordindex.com . PS. Vezi ca link-ul este intrerupt
poveste lunga cu keywordurile astea…nopti nedormite, o gramada de timp pierdut, pana vine unul si zice ca nu sunt asa de importante in SEO…
eu zic ca seomonitor.bunt.ro este mai bun decat trafic.ro si mai mult decat atat este GRATUIT.
Intr-adevar este un tool foarte bun KeywordIndex dar nu e nou, eu il folosesc de doi ani deja si sunt foarte multumit de rezultate. 🙂
„avem in cap numai web design”.. foarte plastica exprimarea, dar total lipsita de profesionalism.. „in cap” s-ar putea sa aveti ceva, dar „in buzunare” o sa cam bata vantul.. 😀
Multumim pentru comentariu Viorel. Poate nu este atat de plastica expresia pentru a incalzi toate gusturile dar este a noastra si este bine ca ai remarcat-o. Referitor la buzunare, recomandarea mea pentru toata lumea ar fi sa se ingrijeasca in primul rand de buzunarele proprii pentru ca acesta este unul din motivele pentru care inca suntem o tara din fundul Europei.
Foarte bun articolul, felicitari pentru ceea ce faceti. Cred ca in curand voi apela la serviciile voastre. Cheers