Matt Cutts – Inginer Software la Google, spune:
„Our web search (the well-known search at Google.com that hundreds of millions of people use each day) disregards keyword meta tags completely. They simply don’t have any effect in our search ranking at present.”
Cu alte cuvinte ne straduim sa punem degeaba o lista intreaga de cuvinte cheie in campul meta_tags keywords pentru ca, cel putin cei de la Google, nu le iau in considerare.
Cei de la Google au aujns sa ignore acest camp deoarece foarte multi webmasteri copiau lista de cuvinte cheie de la un website concurent si o puneau la ei. In timp au aparut liste irelevante de cuvinte cheie pe foarte multe site-uri. Pe de alta parte, foarte multi webmasteri construiesc liste interminabile de cuvinte cheie in speranta ca vor fi gasiti in motoarele de cautare dupa cat mai multe astfel de cuvinte. Total gresit.
Este bine de stiut ca daca folositi totusi acest camp, cuvintele cheie folosite trebuie sa se gaseasca obligatoriu in continutul text al website-ului, in caz contrar website-ul dumneavoastra va fi penalizat (intr-o mica masura – care conteaza totusi cand se ajunge in zona fruntasa din SERP).
nu s-a trimis tot mesajul.nu stiu de ce…dar eo am scris cateva randuri care nu se afiseaza. mai incerc odata.structurile de genu
META name="OWNER" CONTENT="top-fun.net"
META name="SUBJECT" CONTENT="GAMES"
META name="RATING" CONTENT="GENERAL"
META name="ABSTRACT" CONTENT="ONLINE GAMES"
META name="LANGUAGE" CONTENT="english"
META name="COPYRIGHT" CONTENT="top-fun.net"
META name="ROBOTS" CONTENT="index,follow"
META name="distribution" content="Global"
meta http-equiv="content-language" content="en"
eu folosesc meta-description si meta-keywords….dar as avea o intrebare…structurile de genu
META name=”OWNER” ”SUBJECT” ”RATING” ”ABSTRACT” ”LANGUAGE” ”COPYRIGHT” ”ROBOTS” ”distribution”
meta http-equiv=”content-language”
ajuta la ceva?
Daca te gandesti la SEO nu te ajuta cu nimic. Unele gen subiect, rating, abstract sunt chiar inutile si nu le recomand.
Cred ca proceseaza corect,cu toate ca era o modalitate eficienta de a promova un site.