Soft-uri personalizate pentru a eficientiza afacerea voastră
ERP = Enterprise Resource Planning
ERP adună suite întregi de aplicații: CRM = Customer Service; SRM = Procurement; PLM = Production; SCM = Distribution; Accounting; Sales; HR; BI = Business Intelligence; ecommerce, B2B = Business to Business și multe altele.

01
De ce ERP?
În general, o companie are nevoie de o parte dintre modulele oferite de un ERP, iar succesul ține de implementarea și personalizarea ERP-ului. Din acest motiv, de multe ori, alegerea unei soluții personalizate de ERP este ideală în detrimentul variantelor generale, fiind mult mai versatilă.
02
Cine poate să opteze pentru un software personalizat?
Digitalizarea unei afaceri este o adevărată necesitate. Multe business-uri au ales sa achiziționeze sau să dezvolte software pentru a-și optimiza afacerea, a centraliza informații și a reduce costurile cu forța de muncă. Astfel, absolut orice tip de companie poate utiliza software specializat pentru îmbunătățirea proceselor de business: de la producție, la distribuție, HoReCa, IT, construcții, HR, sănătate etc.
03
Avantaje și Beneficii
Un software personalizat care să se muleze pe activitatea afacerii poate aduce un plus de valoare major în cadrul companiei. În primul rând se pot automatiza taskurile regulate și repetitive ocazie cu care se poate câștiga timp pentru activități cu valoare adăugată mai mare. Un alt avantaj este că se elimină taskurile redundante precum cele de data entry, dar și calculele automatizate în funcție de nevoile unei companii.
PLM
Managementul liniei de producție într-o fabrică de confecții metalice.
HR
Platformă de testare HR.
erp
Aplicație de gestionare a afacerilor.
BI
Aplicație pentru testare și recomandare de analize după stilul de viață.
SCM
Platformă de gestionare service rețea națională de climatizare.

PLM – MODEL APLICAȚIE SOFTWARE
Managementul liniei de producție într-o fabrică de confecții metalice.
Clientul nostru și-a dorit o aplicație în care să centralizeze toate produsele și toți clienții cu scopul de a genera oferte mult mai rapid și corelarea acestora cu procesul de producție.


HR – MODEL APLICAȚIE SOFTWARE
Platformă de testare HR
Clientul nostru, o companie de proiectare, inginerie geotehnică, project & construction management oferă un program dedicat de internship-uri adresat studenților de profil. Compania susține astfel dezvoltarea profesională a tinerilor, demonstrând deschiderea către mediul studențesc, capacitatea companiei de a forma profesioniști, nivelul de experiență al colegilor îndrumători și, nu în ultimul rând, disponibilitatea și dorința de a aloca resurse pentru astfel de programe.


ERP – MODEL APLICAȚIE SOFTWARE
Aplicație de gestionare a afacerilor
Aplicația creată pentru clientul Roumasport este foarte complexă centralizând toate locațiile și magazinele clientului.


BI – MODEL APLICAȚIE SOFTWARE
Aplicație pentru testare și recomandare de analize după stilul de viață
Scopul acestei aplicații este de a recomanda un pachet de analize în funcție de rezultatul testului. Testul a fost creat cu ajutorul specialiștilor medicali și implementat cu ajutorul programatorilor noștri.


SCM – MODEL APLICAȚIE SOFTWARE
Platformă de gestionare service rețea națională de climatizare
Scopul acestei aplicații este de a monitoriza, administra și procesa toate cerințele electronice. De asemenea, aplicația oferă un raport pentru fiecare client, angajat și echipament cu istoricul evenimentelor.

domenii de aplicabilitate
Întrebări frecvente (FAQs)
Cum pot integra website-ul cu platforma noastră ERP?
Pentru a integra un site cu o platformă ERP trebuie să folosești instrumente de conectivitate precum API care permit trecerea datelor între sisteme. Platformele ERP oferă module de integrare sau îndrumare adaptate pentru sincronizarea cu site-urile construite pe platforme precum WordPress sau Shopify. Punctele cheie sunt schimbul de date despre produse sau inventar, fluxurile de realizare a comenzilor, gestionarea logisticii, dar nu numai, între site și ERP. Punctele de integrare necesare trebuie trasate cu atenție pentru a asigura o performanță optimă, iar testarea înainte de lansare este esențială pentru identificarea problemelor. Ulterior se recomandă o monitorizare frecventă pentru menținerea rezultatelor, iar integrarea progresivă permite conectarea treptată a mai multor puncte de date după ce se dovedește succesul inițial. Cu ajutorul planificării și testării, integrarea site-ului cu ERP permite schimbul eficient de date, oferind în același timp o experiență simplificată pentru utilizatori.
Ai curiozități?
Nu ezita, întreabă și-ți vom răspunde!
Putem ajuta business-ul tău să devină cel mai puternic din nișa în care operezi!