erp
Aplicație de gestionare a afacerilor
PLM
Managementul liniei de producție într-o fabrică de confecții metalice
HR
Platformă de testare HR
BI
Aplicație pentru testare și recomandare de analize după stilul de viață
SCM
Platformă de gestionare service rețea națională de climatizare

ERP – MODEL APLICAȚIE SOFTWARE
Aplicație de gestionare a afacerilor
Aplicația creată pentru Decathlon este foarte complexă și centralizează toate locațiile și magazinele clientului.
Scopul aplicației este de a organiza toate auditurile și de a gestiona deșeurile pe care clientul le generează.
Următorul pas a fost crearea unei zone de raportare pentru fiecare locație în parte, dar și adăugarea unei zone de mentenanță și energie.
Zona de administrare este foarte complexă oferind posibilitatea de acces pentru fiecare nivel din aplicație.
Orice nivel din fiecare modul al aplicației are posibilitatea de vizibilitate, utilizare si configurare, dar și posibilitatea de a alege locația pentru toți cei care o accesează.

Aplicația conține următoarele module și funcționalități:
Modul gestiune deșeuri – conține toate avizele (închise, deschide, finalizate)
Modul Rapoarte – raportări pe baza filtrelor
Modul Admin – zona de configurare pentru toate componentele aplicației
– Modul Audituri – configurare audituri
– Modul Gestiune deșeuri – configurare deșeuri
Plus multe altele
Modulul de Gestiune Deșeuri conține toate deșeurile care pot fi reciclate. Pentru fiecare tip de deșeu se generează o anexă care apoi este folosită pentru generarea avizelor și a facturilor. Aplicația conține o zonă foarte complexă de raportări pentru fiecare arie de interes și exporturi în funcție de rezultatele filtrate.


PLM – MODEL APLICAȚIE SOFTWARE
PLM – Managementul liniei de producție într-o fabrică de confecții metalice.
Clientul nostru și-a dorit o aplicație prin intermediul căreia să centralizeze toate produsele și toți clienții cu scopul de a genera mai rapid oferte și a le corela cu procesul de producție.
1. Primul pas în construirea aplicației a fost digitalizarea ofertelor.
După folosirea sistemului ERP doar pentru oferte și observarea beneficiilor s-au implementat și alte modificări.
2. A urmat digitalizarea comenzilor și corelarea acestora cu ofertele.
Astfel gestiunea comenzilor și ofertelor a fost optimizată.
3. Digitalizarea lanțului de producție pentru a analiza productivitatea angajaților.
Acest lucru s-a implementat prin scanarea unui cod unic generat pentru fiecare produs dintr-o comandă confirmată.
Automatizarea a dus la eficientizarea considerabilă a procesului de producție și astfel s-au eliminat produse care rămâneau neetichetate în depozit sau clienți care nu erau anunțați la timp de finalizarea comenzii lor.
Aplicația conține următoarele module și funcționalități:
Modul utilizator: adăugare, editare și listare utilizatori și drepturi de utilizatori;
Modul client: adăugare, editare si listare clienți cu preț personalizat per client și discount per client;
Modul produs: adăugare, editare și listare produse;
Plugin ofertă: adăugare, editare și listare oferte;
Plugin comandă: adăugare, editare și listare comenzi;
Modul configurare: zonă de configurare pentru personalizare oferte și comenzi;
Plugin barcode: scanare barcode pentru linia de producție; logare utilizatori pe baza de scanare barcode;

HR – MODEL APLICAȚIE SOFTWARE
Platformă de testare HR
Clientul nostru, o companie de proiectare, inginerie geotehnică, project & construction management oferă un program dedicat de internship-uri adresat studenților de profil. Compania susține astfel dezvoltarea profesională a tinerilor, demonstrând din nou deschiderea către mediul studențesc, capacitatea companiei de a forma profesioniști, nivelul de experiență al colegilor îndrumători și nu în ultimul rând disponibilitatea și dorința de a aloca resurse pentru astfel de programe.
Există mai multe teste care trebuie parcurse pentru ca un student să poată participa la internshipurile oferite.
În acest scop, clientul nostru a solicitat dezvoltarea unei aplicații de testare a studenților, o aplicație care să fie gestionată complet de către ei și în care să aibă toate informațiile centralizate.

Aplicația conține următoarele module și funcționalități:
ZONA DE ADMINISTRARE
Modul companie: adăugarea, editarea și listarea companiilor
Modul test: adăugarea, editarea și listarea testelor
Modul respondenți: afișarea respondenților (persoanelor care au completat testul cu vizualizarea testului și răspunsurilor oferite de respondent, dar și a răspunsului corect)
Modul utilizatori: adăugare, editare și listare utilizatori
Interfață testare în doi pași: completare date personalizare, alegere test și completare test ales


BI – MODEL APLICAȚIE SOFTWARE
Aplicație pentru testare și recomandare de analize după stilul de viață
Scopul acestei aplicații este de a recomanda un pachet de analize în funcție de rezultatul testului. Testul a fost creat cu ajutorul specialiștilor medicali și implementat prin intermediul echipei noastre de programatori.

SCM – MODEL APLICAȚIE SOFTWARE
Platformă de gestionare service rețea națională de climatizare
Scopul acestei aplicații este de a monitoriza, administra și procesa toate cerințele electronice. De asemenea, oferă un raport pentru fiecare client, angajat și echipament cu istoricul evenimentelor pentru creșterea considerabilă a eficienței.

Ai curiozități?
Nu ezita, întreabă și-ți vom răspunde!
Suntem aici pentru a ajuta afacerea ta să devină cea mai tare din nișa de business!