Dezvoltări Software

erp

Aplicație de gestionare a afacerilor

PLM

Managementul liniei de producție într-o fabrică de confecții metalice

HR

Platformă de testare HR

BI

Aplicație pentru testare și recomandare de analize după stilul de viață

SCM

Platformă de gestionare service rețea națională de climatizare

ERP – MODEL APLICAȚIE SOFTWARE

Aplicație de gestionare a afacerilor

Aplicația creată pentru clientul Roumasport este o aplicație foarte complexă care centralizează toate locațiile și magazinele clientului.

Aplicatia a fost creata pentru a organiza toate auditurile și pentru a gestiona toate deseurile pe care clientul le genereaza.

Următorul pas a fost crearea unei zone de raportare pentru fiecare locație în parte, dar și adaugarea unei zone de mentenanta și de energie.

Zona de administrare a aplicației este foarte complexă oferind posibilitatea de acces pentru fiecare nivel din aplicație.

Fiecare nivel din fiecare modul al aplicației are posibilitatea de vizibilitate, utilizare si configurare, dar si posibilitatea de a alege locatia pentru fiecare utilizator.

Modulul de Gestiune Deșeuri contine toate deseurile care pot fi reciclate. Pentru fiecare tip de deseu se genereaza o anexa care apoi este folosită pentru generarea avizelor și a facturilor.Aplicația conține o zona foarte complexă de raportări pentru fiecare zona de interes și exporturi în funcție de rezultatele filtrate.

Aplicația conține următoarele module și funcționalități:

Modul gestiune deseuri – contine toate avizele (inchise, deschide, finalizate)

Modul Rapoarte – raportari pe baza fltrelor

Modul Admin – zona de configurare pentru toate componentele aplicatiei

– Modul Audituri – configurare audituri

– Modul Gestiune deseuri – configurare deșeuri

Lista este lungă

PLM – MODEL APLICAȚIE SOFTWARE

PLM – Managementul liniei de producție într-o fabrică de confecții metalice.

Clientul nostru și-a dorit o aplicație în care să centralizeze toate produsele și toți clienții cu scopul de a genera oferte mult mai rapid și corelarea acestora cu procesul de producție.

Primul pas a fost digitalizarea ofertelor.

După folosirea sistemului ERP doar pentru oferte și observarea beneficiilor utilizarii acestuia s-au implementat și alte modificări.

Următorul pas a fost digitalizarea comenzilor si corelarea acestora cu ofertele.

Astfel gestiunea comenzilor și ofertelor a fost optimizată.

Următorul pas a fost digitalizarea lanțului de producție pentru a se observa productivitatea angajatilor.

Acest lucru s-a implementat prin scanarea unui cod unic generat pentru fiecare produs dintr-o comanda confirmată.

Automatizarea acestui proces a dus la o eficientizare foarte mare a procesului de producție și astfel s-au eliminat produse care stăteau neetichetate în depozit sau clienți care nu erau anuntati de finalizarea comenzii lor la timp.

Aplicația conține următoarele module și funcționalități:

Modul gestiune deseuri – contine toate avizele (inchise, deschide, finalizate)

Modul Rapoarte – raportari pe baza fltrelor

Modul Admin – zona de configurare pentru toate componentele aplicatiei

– Modul Audituri – configurare audituri

– Modul Gestiune deseuri – configurare deșeuri

Lista este lungă

HR – MODEL APLICAȚIE SOFTWARE

Clientul nostru, o companie de proiectare, inginerie geotehnică, project & construction management oferă un program dedicat de internship-uri adresat studenților de profil. Compania susține astfel dezvoltarea profesională a tinerilor, demonstrând din nou deschiderea către mediul studențesc, capacitatea companiei de a forma profesioniști, nivelul de experiență al colegilor îndrumători și nu în ultimul rând disponibilitatea și dorința de a aloca resurse pentru astfel de programe.

Platformă de testare HR

Există mai multe teste care trebuie parcurse pentru ca un student să poată participa la internshipurile oferite.

În acest scop, clientul nostru a solicitat dezvoltarea unei aplicații de testare a studenților, o aplicație care să fie gestionată complet de către ei și în care aceștia sa aibă toate informațiile centralizate.

Aplicația conține următoarele module și funcționalități:
ZONA DE ADMINISTRARE

Modul companie: adăugarea, editarea și listarea companiilor

Modul test: adăugarea, editarea și listarea testelor

Modul respondenți: afișarea respondenților (persoanelor care au completat testul cu vizualizarea testului și răspunsurilor oferite de respondent, dar și a răspunsului corect)

Modul utilizatori: adaugare, editare și listare utilizatori

Interfață testare în doi pași: completare date personalizare, alegere test și completare test ales

BI – MODEL APLICAȚIE SOFTWARE

Aplicație pentru testare și recomandare de analize după stilul de viață

Scopul acestei aplicații este de a recomanda un pachet de analize în funcție de rezultatul testului. Testul a fost creat cu ajutorul specialiștilor medicali și implementat cu ajutorul programatorilor noștri.

SCM – MODEL APLICAȚIE SOFTWARE

Platformă de gestionare service rețea națională de climatizare

Scopul acestei aplicații este de a monitoriza, administra și procesa toate cerințele electronice. De asemenea aplicația oferă un raport pentru fiecare client, pentru fiecare angajat și pentru fiecare echipament cu istoricul evenimentelor pe fiecare în parte.

Ai curiozități?
Nu ezita, întreabă și-ți vom răspunde!

Suntem aici pentru a ajuta afacerea ta să devină cea mai tare din nișa de business!