Dezvoltări Software
CRM / ERP / B2B

Aplicația conține următoarele module și funcționalități:
Modul gestiune deseuri – contine toate avizele(inchise, deschide, finalizate)
Modul Rapoarte – raportari pe baza fltrelor
Modul Admin – zona de configurare pentru toate componentele aplicatiei
– Modul Audituri – configurare audituri
– Modul Gestiune deseuri – configurare deșeuri
Lista este lunga

MODEL APLICAȚIE SOFTWARE
ERP – Aplicație de gestionare a afacerilor
Aplicatia creata pentru clientul Roumasport este o aplicație foarte complexă care centralizează toate locațiile și magazinele clientului.
Aplicatia a fost creata pentru a organiza toate auditurile și pentru a gestiona toate deseurile pe care clientul le genereaza.
Următorul pas a fost crearea unei zone de raportare pentru fiecare locație în parte, dar și adaugarea unei zone de mentenanta și de energie.
Zona de administrare a aplicației este foarte complexă oferind posibilitatea de acces pentru fiecare nivel din aplicație.
Fiecare nivel din fiecare modul al aplicației are posibilitatea de vizibilitate, utilizare si configurare, dar si posibilitatea de a alege locatia pentru fiecare utilizator.
Modulul de Gestiune Deșeuri contine toate deseurile care pot fi reciclate. Pentru fiecare tip de deseu se genereaza o anexa care apoi este folosită pentru generarea avizelor și a facturilor.Aplicația conține o zona foarte complexă de raportari pentru fiecare zona de interes și exporturi în funcție de rezultatele filtrate.

MODEL APLICAȚIE SOFTWARE
PLM – Managementul liniei de producție într-o fabrică de confecții metalice.
Clientul nostru si-a dorit o aplicatie in care sa centralizeze toate produsele si toti clientii cu scopul de a genera oferte mult mai rapid si corelarea acestora cu procesul de productie.
Primul pas a fost digitalizarea ofertelor.
După folosirea sistemului ERP doar pentru oferte și observarea beneficiilor utilizarii acestuia s-au implementat și alte modificări.
Următorul pas a fost digitalizarea comenzilor si corelarea acestora cu ofertele.
Astfel gestiunea comenzilor și ofertelor a fost optimizată.
Următorul pas a fost digitalizarea lanțului de producție pentru a se observa productivitatea angajatilor.
Acest lucru s-a implementat prin scanarea unui cod unic generat pentru fiecare produs dintr-o comanda confirmată.
Automatizarea acestui proces a dus la o eficientizare foarte mare a procesului de producție și astfel s-au eliminat produse care stăteau neetichetate în depozit sau clienți care nu erau anuntati de finalizarea comenzii lor la timp.
Aplicația contine următoarele module și functionalitati:
Modul utilizator: adaugare, editare si listare utilizatori si drepturi de utilizatori;
Modul client: adaugare, editare si listare clienți cu preț personalizat per client și discount per client;
Modul produs: adaugare, editare și listare produse;
Plugin ofertă: adaugare, editare și listare oferte;
Plugin comandă: adaugare, editare și listare comenzi;
Modul configurare: zonă de configurare pentru personalizare oferte și comenzi;
Plugin barcode: scanare barcode pentru linia de producție; logare utilizatori pe baza de scanare barcode;



MODEL APLICAȚIE SOFTWARE
HR – Platforma de testare HR
Clientul nostru, o companie de proiectare, inginerie geotehnică, project & construction management oferă un program dedicat de internship-uri adresat studenților de profil. Compania susține astfel dezvoltarea profesională a tinerilor, demonstrând din nou deschiderea către mediul studențesc, capacitatea companiei de a forma profesioniști, nivelul de experiență al colegilor îndrumători și nu în ultimul rând disponibilitatea și dorința de a aloca resurse pentru astfel de programe.
Există mai multe teste care trebuie parcurse pentru ca un student să poată participa la internshipurile oferite.
În acest scop, clientul nostru a solicitat dezvoltarea unei aplicații de testare a studenților, o aplicație care să fie gestionată complet de către ei și în care aceștia sa aibă toate informațiile centralizate.
Aplicația conține următoarele module și funcționalități:
ZONA DE ADMINISTRARE
Modul companie: adăugarea,editarea și listarea companiilor;
Modul test: adăugarea, editarea și listarea testelor;
Modul respondenti: afișarea respondenților (persoanelor care au completat testul cu vizualizarea testului și răspunsurilor oferite de respondent, dar și a răspunsului corect);
Modul utilizatori: adaugare, editare și listare utilizatori;
Interfata testare în doi pași: completare date personalizare, alegere test și completare test ales;

ALTE MODELE DE APLICAȚII SOFTWARE
Aplicație de gestionare a afacerilor
Client – Synevo – Aplicație pentru testare și recomandare de analize după stilul de viață
Scopul acestei aplicații este de a recomanda un pachet de analize recomandat în funcție de rezultatul testului. Testul a fost creat cu ajutorul specialiștilor medicali și implementat cu ajutorul programatorilor noștri.

Client – Climteh – Platformă de gestionare service rețea națională de climatizare
Scopul acestei aplicatii este de a monitoriza, administra si procesa toate cerintele electronice. De asemenea aplicatia ofera un raport pentru fiecare client, pentru fiecare angajat si pentru fiecare echipament cu istoricul evenimentelor pe fiecare in parte.

Client – Synevo – Aplicație pentru testarea de cunoștințe
Scopul acestei aplicații este de a încuraja viitoarele mămici să-și testeze cunoștințele despre sarcina. Acesta conține întrebări, iar rezultatul testului este afișat imediat cu explicații suplimentare pentru fiecare punct. Rezultatul este trimis pe mail.

Client – End Soft Design – Aplicație pentru managementul proiectelor
Aplicația a fost dezvoltată pentru a planifica, administra și a tine evidenta tuturor taskurilor unei echipe. O alta functionalitate a aplicației este contorizarea costurilor pentru un proiect, bugetul pentru fiecare membru al echipei.
