Servicii CallPage România

CallPage este mai mult decât o soluție de apel invers.

CallPage favorizează câștigarea lead-urilor și să îi conectați automat la departamentul de vânzări în 28 de secunde.

Crește numărul lead-urilor câștigați de pe site cu 35-120% fără cheltuieli suplimentare de publicitate.

Ne poți contacta prin telefon și e-mail,
baza noastră de cunoștințe cuprinzătoare este de asemenea disponibilă ori de câte ori ai nevoie de ea.

Creșteți numărul de lead-uri și veniturile chiar astăzi!

Cumpără sau anulează oricând!

Cardul de credit nu este necesar

Configurare de 10 minute.

Pachete începănd cu 31 EURO / lună.

Alege cel mai bun plan pentru echipa ta de vânzări

Planuri tarifare

Plan de pornire

Basic+

Pentru echipe mai mici care urmăresc să genereze mai mulți potențiali clienți

31/ lunar

cu plată anuală

39 € lunar, cu plată lunară

Până la 50 lead-uri (apeluri) / lună

Ce este inclus:

1 domeniu

1 user cu licență

1 operator de apel

Caracteristici cheie:

Apel invers automat, Apeluri programate, Lasă un mesaj

Programarea și automatizarea întâlnirilor

Funcții esențiale ale numerelor virtuale

Personalizare esențială a widgetului și setări de apel

Cel mai popular

Profesional

Pentru extinderea afacerii tale cu un instrument puternic de captare a potențialilor clienți

79/ lunar,
cu plată anuală

99 € lunar, cu plată lunară

Până la 100 lead-uri (apeluri) / lună

Ce este inclus:

2 domenii

2 operatori de apel

2 useri cu licență

Totul din pachetul Basic + plus:

Personalizare completă a widgetului și setări de apel

Urmări personalizate de SMS-uri, mesaje vocale și ID-ul expeditorului

Funcții avansate de numere virtuale și software pentru call center

Integrari nelimitate și reguli de punctare

Premium

Pentru companiile mai mari care necesită o abordare flexibilă

Preț
personalizat

Până la 600 lead-uri (apeluri) / lună

Ce este inclus:

operatori de apel personalizați

useri cu licență personalizați

domenii personalizate

Totul din Profesional, plus:

Ajustarea individuală a sistemului și limitele la nevoile afacerii tale

Suport pentru integrarea cu sistemul dvs. CRM

Manager de succes desemnat al clienților

Acord personalizat

De ce merită să utilizați CallPage?

Asistență prin telefon și e-mail

Raportare și
instruire

Suport pentru
integrare

Creșteți rata de conversie a site-ului cu 35-120% cu ajutorul sistemului de achiziție de lead-uri

Îmbunătățirea indicelui NPS cu sprijin imediat și SMS de mulțumire

Creșteți numărul de tranzacții încheiate cu o reducere a timpului de răspuns pentru potențialii clienți

Mai mult control asupra procesului de vânzare cu analize complete și înregistrări ale conversațiilor

Peste 1500 de companii mari și mici lucrează cu CallPage

Mai mult control asupra procesului de vânzare cu analize complete și înregistrări ale conversațiilor. CallPage este o companie SaaS internațională, în creștere, care a început să opereze pe piața poloneză în 2015, cu un birou în Cracovia. În prezent, avem clienți în 55 de țări.

Clienți Callpage

700.000

Apeluri pe lună

3,4Mil

Vizualizarea widget-ului pe lună

55

Tări

Caracteristicile cheie ale sistemului

Conversație imediată

Utilizatorul care vă vizitează site-ul web introduce numărul de telefon, iar CallPage îl conectează cu un consilier activ din compania dumneavoastră. Întregul proces durează doar câteva secunde.

Conversație la o oră stabilită

Dacă utilizatorul nu poate avea o conversație în moment respectiv, există posibilitatea de a programa un apel telefonic. Înainte de conversație, sistemul CallPage va trimite un SMS atât consilierului cât și utilizatorului cu privire la apelul telefonic.

Modul după orele de lucru

Acest mod oferă utilizatorilor posibilitatea de a comanda un apel în timpul programului de lucru al consultanților dumneavoastră. Sistemul va conecta utilizatorul cu angajatul dumneavoastră la ora selectată când consilierul se află la birou.

Personalizarea design-ului și textului

Puteți edita liber designul widget-ului, potrivindu-l cu designul site-ului dvs. web. Conținutul Call To Action poate fi, de asemenea, adaptat la obiectivele dvs. de afaceri.

Selectarea departamentului pentru contactare

Utilizatorul va putea alege un anumit departament din compania dumneavoastră, astfel încât potențialul client va fi imediat conectat cu persoana potrivită.

Posibilitatea de a lăsa un mesaj text

Utilizatorul vă poate contacta și sub forma unui mesaj. Mesajul va apărea pe panou și consilierul va primi un SMS pentru a răspunde cât mai repede posibil.

Rapoartele avansate și datele disponibile în tabloul de bord CallPage oferă informații detaliate despre procesele dvs. de generare de potențiali clienți și de vânzări.

Peste 50 de integrări cu sisteme CRM și conexiune zapier care permite clienților să se conecteze cu mai mult de 4.000 de instrumente.

Widget potrivit pentru un telefon mobil. Widgetul este pe deplin receptiv și se adaptează dimensiunii ecranului.

Întrebări frecvente

Care este diferența dintre o licență de utilizator și un operator de apel?

Licența de utilizator oferă acces deplin la panoul de administrare CallPage. Acest lucru le permite utilizatorilor să verifice clienții potențiali și înregistrările, să răspundă la apelurile primite și să efectueze apeluri de la panou. Utilizatorii își pot sincroniza, de asemenea, contul cu calendarul lor pentru a utiliza întâlnirile CallPage. Rolul operatorului de apel este limitat la răspunsul la apelurile primite comandate de widget-ul CallPage.

Ce este un apel reușit?

Un apel reușit este unul care a primit răspuns de ambele părți și a durat mai mult de 10 secunde. Un astfel de apel poate fi fie primit dacă un vizitator al site-ului web comandă apelul folosind widget-ul CallPage, fie ieșit dacă un utilizator efectuează un apel din panoul CallPage.

De ce aș avea nevoie de mai multe funcții decât contul gratuit?

Anumite produse și anumite companii au nevoie de un volum mai mare de apeluri decât altele. În plus, unele dintre funcțiile CallPage din planurile superioare vor crește direct numărul de apeluri primite. Acesta este motivul pentru care numărul de apeluri incluse crește odată cu volumul de solicitari.

Trebuie să am card bancar pentru a începe procesul?

Nu, nu trebuie să oferiți detaliile cardului pentru a vă configura contul de apelare.

Cum funcționează proba gratuită?

După ce ați creat perioada de încercare gratuită de 14 zile, veți avea acces la panoul de administrare și la toate funcțiile CallPage din planul Pro. Printre altele, veți putea testa widgetul CallPage (prin instalarea widget-ului dvs. unic pe site), să creați un formular de întâlniri sau să testați un număr de telefon virtual. După 14 zile, puteți fie să cumpărați un abonament, fie să vă dați demisia. În al doilea caz, contul tău va fi mutat automat într-o stare de înghețare.

Ce se întâmplă dacă cineva încearcă să blocheze sau să spameze widgetul?

Acesta este un lucru dificil de făcut, dar am creat o funcție de listă neagră, disponibilă pentru toate planurile. Lista neagră funcționează cu adrese IP și numere de telefon.

Îmi pot anula abonamentul?

Da, vă puteți anula oricând abonamentul direct din panoul CallPage. Dacă anulați, veți putea continua să utilizați CallPage până la sfârșitul perioadei de abonament. După această dată, vă vom îngheța automat contul.

Încearcă gratuit funcții multiple timp de 14 zile!

Configurează widget-ul pe site-ul tău și vezi câte lead-uri suplimentare poți atrage cu CallPage.