Una din problemele principale ale marketingului pe interenet este aceea ca adesea „Castigatorul ia totul”. Asta inseaman ca un site castiga vanzarea iar celelalte nu castiga nimic, indiferent de cat de bune sunt.
Sa presupunem ca cineva doreste sa cumpere o „diadema de mireasa”. Acea persoana cauta pe Google, se utia prin primele 10 rezultate afisate dupa care se decide sa cumpere produsul cautat de pe unul din aceste website-uri. Asta inseamna ca un site castiga vanzarea iar celelalate nimic.
Poti creste vanzarile dramatic doar fiind putin mai bun.
Cu alte cuvinte, trebuie sa fie doar putin mai bun decat competitorii tai pentru a castiga mai multe vanzari. Practic trebuie sa faci acele mici modificari care sa il determine pe vizitator sa ramana pe site-ul tau si sa cumpere.
Website-ul tau trebuie sa supravietuiasca 3 runde in lupta pentru castigarea clientului:
- Alege cuvintele cheie potrivite pentru a castiga prima runda. Pentru a fi mai bun decat competitorii tai incepe prin alegerea cuvintelor potrivite. Daca alegi cuvinte care nu sunt folosite de oameni care vor sa cumpere vei avea o multime de vizitatori dar nu vei avea vanzari. Paginile website-ului tau trebuie sa fie optimizate pentru cuvinte care sa atraga vizitatori interesati direct de produsele si serviciile pe care le vinzi si care sunt pregatiti sa cumpere. Echipa noastra te poate ajuta sa alegi cuvintele cele mai potrivite pentru websiteul tau.
- Website-ul tau trebuie sa fie in primele 10 rezultate din Google pentru a supravietui rundei a doua. Pe de o parte este important sa alegi cuvintele cheie potrivite dar ca acestea sa isi faca efectul trebuie sa fie gasite de vizitatori in primele 10 rezultate afisate de Google, Yahoo sau Bing pentru a atrage clienti. Majoritatea vizitatorilor se uita doar la primele 10 rezultate afisate de motoarele de cautare. Daca nu esti acolo potentialii cumparatori nu iti vor gasi website-ul prea usor. Este crucial ca website-ul tau sa fie bine optimizat pentru a atrage clienti, noi te putem ajuta (in paigna de portofoliu avem referinte solide care pot fi verificate).
- Website-ul tau trebuie sa fie convingator. Nu este deajuns sa fii listat in primele 10 rezultate de catre motoarele de cautare. Website-ul tau trebuie sa fie convingator. Trebuie sa ii prezinti vizitatorului ceea ce cauta, ceea ce isi doreste sa vada, sa existe un design profesionist si modalitati cat mai usoare prin care sa poata achizitiona produsul dorit. Din aceste motive este important sa iti imbunatatesti rata de conversie a vizitatorilor in clienti. Crescand rata de conversie practic generati mai multi bani din munca depusa pentru partea de optimizare. Un website profesional, care inspira incredere, cu o buna rata de conversie va afea si alte efecte pozitive. Probabil cumparatorii vor sta mai mult pe website-ul dumneavoastra sau vor reveni si probabil unii dintre ei chiar vor pune linkuri de recomandare catre dumneavoastra.
Castigatorul ia totul.
Dureaza ceva optimizarea unui website, dar costurile si efortul merita. Chiar si mici modificari pot avea un impact urias asupra numarului de vanzari pe care le va avea website-ul tau. Iti recomandam sa faci schimbarile necesare pentru a avea website-ul castigor si pentru a avea o afacere de succes.
Nu uita, competitorii tai lucreaza si ei la website-urile lor. Chiar daca esti mai bun trebuie sa continui cu optimizarea pentru a sta in frunte.