Daca folosesti campanii Google addwords este posibil sa observi ca platesti destul de mult si nu primesti mare lucru inapoi. Motivul pentru care multi utilizatori patesc acest lucru este acela ca folosesc setari gresite pentru campaniile lor.
Cuvintele cheie mai lungi, mai specifice aduc mai multi potentiali clienti
Mai multe studii au aratat ca daca folosim cuvinte cheie mai lungi avem o rata de conversie mai mare decat cuvintele cheie scurte si foarte populare. Cuvintele cheie mai lungi sunt cuvinte specifice si sunt realizate prin combinarea a 4 sau mai multe cuvinte.
Conform ultimelor studii, mai mult de 18% din cautarile pe google contin 5 sau mai multe cuvinte cheie. Mai mult decat atat, Google spune ca 20% din cautarile pe care Google le intalneste zilnic sunt unice intr-un interval de 90 de zile.
Alegerea gresita a cuvintelor cheie lungi va genera doar pierderi financiare
Datorita celor 20% cautari relativ noi Google ne spune ca este bine sa folosesti cuvinte cheie lungi cu o potrivire mai ampla „Broad match”, pe mai multe produse sau servicii din portofoliu. Este foarte greu sa incluzi toate cuvintele cheie lungi intr-o campanie de promovare addwords.
Tot Google spune ca asa iti cresti sansele de a aduce tot mai multi vizitatori.
Din pacate, alegerea acestor cuvinte ample „Broad match” nu este usoara. Daca folosesti cuvinte ample pentru majoritatea cautarilor, cu siguranta vei aduce pe site si vizitatori suficienti dar asta nu inseamna ca vor si cumpara.
De exemplu cuvantul cheie „nunta” poate fi folosit pentru cautarea unor rezultate de genul: „fotograf nunta”, „accesorii nunta”, „nunta anului”, „nunta lui georgescu georgescu”. Practic daca folositi cuvantul cheie „nunta” dar dumneavoastra sunteti „fotograf nunta profesionist” ati risipit o gramada de bani pentru toate combinatiile posibile pentru cuvantul nunta.
Din acest motiv este indicat sa excludeti cuvintele generale si sa folositi ceva cat mai specific pentru activitatea dumneavoastra, de ex: „Fotogoraf nunta profesionist Galati”.Sansele de a atrage potentiali clienti folosind astfel de cuvinte lungi in campaniile dumneavoastra Google adwords va cresc sansele de a atrage reali clienti la costuri semnificativ mai mici.
Ultiziarea cuvintelor cheie negative (de excludere) pot creste rata de conversie
Puteti utiliza in campaniile dumneavoastra addwords asa zisele cuvinte cheie negative. Daca unul din cuvintele dumneavoastra cheie mai lungi contine un cuvant cheie negativ acesta nu va fi afisat.
De ex. „felicitari nunta online -gratuit” nu va fi afisat in rezultatele motorului de cautare daca utilizatorul foloseste si cuvantul gratuit in cautarea lui. Cuvintele cheie negative sunt o unealta excelenta cand dorim excluderea utilizatorilor care cauta doar lucruri gratuite pe internet, sau lucruri care nu corespund ofertei noastre.
Se pot folosi si cuvinte cheie negative multiple. De ex. „fotograf profesionist -galerie -foto -fotografii” ii va exclude pe cei care cauta „galerie fotograf profesionist” (pentru ca o parte din aceste cautari sunt doar pentru vizionarea de albume foto) sau/si „fotograf profesionist exemple fotografii” ii va exclude la fel pe cei care se uita doar dupa exemple de fotografii. Adaugarea acelor cuvinte cheie negative practic ii va elimina pe cei care cauta aspectele mentionate.
Daca doriti sa utilizati cuvinte cu potrivire ampla o sa aveti multi vizitatori dar trebuie sa aveti foarte mare grija in alegerea acestora si nu uitati sa excludeti cuvintele cheie care va aduc vizitatori nedoriti.
Pentru o consultanta completa in realizarea campaniilor Google addwords cat mai eficiente apelati cu incredere la departamentul de marketing online din cadrul End Soft Design.
foarte interesant articolul
Un articol interesant , dar ma poti ajuta cu detalii la cum pot face pentru a aduce mai multi vizitatori pe un site de jocuri . Eu am un site de jocuri online care are peste 5500 de jocuri si am un trafic foarte mic in comparatie cu alte site-uri cu mult mai putine jocuri pe site . Astept raspuns !! Multumesc anticipat !!!!!