Software flux cereri de investiții interne Decathlon

Aplicații

Decathlon – aplicație cereri de investiție

Decathlon este recunoscut la nivel mondial ca fiind una dintre cele mai mari companii care produce și comercializează articole sportive. Produsele lor au câștigat aprecierea clienților, motiv pentru care în foarte scurt timp a devenit un brand preferat de toți pasionații de sporturi, inclusiv în România. Echipa lor ne-a contactat pentru a-i ajuta cu fluidizarea și simplificarea procesului de depunere a unor cereri de investiții, în așa fel încât acesta să fie mult mai simplu și mai eficient pentru companie.

DESPRE Decathlon

Decathlon este o companie înființată în anul 1976 în Franța care produce și comercializează articole și aparate sportive. Astăzi, Decathlon este un brand cu renume, prezent 52 de țări, cu un total de peste 1600 de magazine în întreaga lume. În România, primul magazin Decathlon a fost deschis în anul 2009, iar în prezent există 32 de locații.

SOLICITARE

Echipa Decathlon ne-a transmis că își dorește ca procesul realizării cererilor de investiții să fie mult mai simplu și mai fluidizat pentru ca atunci când se dorește aplicarea pentru o astfel de procedură totul să se poată realiza mult mai eficient și mai rapid. Cu alte cuvinte, era necesară o metodă validă, prin care, indiferent că ar fi vorba despre pixuri sau despre utilaje mai mari și foarte costisitoare, să poată crea și transmite cât mai simplu cereri de investiții.

SERVICII

Soluția propusă companiei Decathlon a fost dezvoltarea unei aplicații de validare a cererilor de investiții, care ar putea apărea în cadrul companiei. Așadar, am creat o aplicație online care oferă posibilitatea de setare a rolului de utilizator și a drepturilor aferente acestora, astfel încât verificarea și validarea cererilor să fie mult mai ușor de realizat.

Dezvoltare Software

RESPONSIVE

Despre

Cerere de investiții Decathlon

Scop: Fiecare magazin este configurat separat, iar cererea de investiții depusă pe un magazin va parcurge fluxul setat.

  • Generarea fluxului de configurare pentru un magazin – în acest pas se generează numărul de cenzori și de praguri, iar apoi acesta se alocă unui magazin prin selectarea responsabililor pentru fiecare cenzor și a pragurilor (valori numerice)
  • Deschiderea unei cereri de investiții care va fi aprobată conform fluxului pentru magazinul respectiv