RO

5 motive pentru care campania ta SEO nu merge, inca

Multi webmasteri se lovesc de faptul ca nu ating rezultatele dorite in campaniile lor de SEO. De ce nu sunt campaniile tale performante? Ce ar trebui sa faci ca sa te asiguri ca optimizarea in motoarele de cautare functioneaza si pentru tine? Va indicam cateva motive:

Motivul 1: Nu ti-ai pus obiectivele corect

Daca website-ul tau nu este bine pozitionat in top pe diverse cuvinte cheie mai lungi, nu te poti astepta sa ai succes la cuvinte cheie foarte scurte cum ar fi „auto”, un cuvant cu o competitie foarte mare.

Trebuie sa incepi folosind cuvinte cheie mai lungi pentru care sa obtii pozitii de top. Optimizeaza diferite pagini ale site-ului pe astfel de cuvinte cheie cu o competitie  redusa. Cu cat ai mai multe pozitionari de top pentru cuvinte cheie usoare (fara concurenta mare – formate din 3-4 cuvinte), cu atat sansele tale cresc la promovarea pe cuvinte cu o competitie mult mai mare dar care apartin aceluiasi subiect.

Este ca si cum te-ai pregati pentru un maraton. Trebuie sa alergi distante mici la inceput de doar cativa kilometri inainte de a ataca un maraton intreg de 42 de kilometri.

Motivul 2: Nu iei in serios SEO (search engine optimization)

Optimizarea pentru motoarele de cautare nu presupune sa faci niste modificari la site, sa faci rost de cateva linkuri si sa uiti de treaba asta. Trebuie sa aloci timp suficient pentru a avea rezultate. SEO este o investitie in compania ta si ar trebui tratat corespunzator.

Daca tot ceea ce faci este sa iti inscrii site-ul in motoarele de cautare atunci nu vei avea succes. Trebuie sa investesti timp si efort pentru optimizarea corecta a website-ului tau. Sunt multe tool-uri care te pot ajuta, dar partea grea tot tu trebuie sa o faci.

Motivul 3: Te focusezi pe elementele gresite

Multi webmasteri sunt obsedati de lungimea title_tag. Altii inscriu saptamanal website-ul lor in motoarele de cautare. Altii insista pe diverse particularitati cum ar fi linkurile interne pe care sa puna sau sa nu puna atributul rel=nofollow.

Nu trebuie sa urmaresti zilnic ultimele tendinte din domeniul SEO. Aceste aspecte fac diferenta doar intre site-urile pozitionate in prima pagina a motoarelor de cautare pe cuvinte cu o competitie foarte mare. Daca website-ul tau nu apare pe prima pagina de la Google pe niciun cuvant cheie, trebuie sa incepi cu basicul in acest domeniu.

Cei mai importanti factori care iti asigura o pozitionare in top sunt: optimizarea paginilor din website care au un continut de calitate si obtinerea de linkuri de calitate.

Motivul 4: Ai ales cuvintele cheie gresit

Aceasta este o greseala foarte des intalnita printre webmasteri. Daca ai ales gresit cuvintele cheie, vei pierde foarte mult timp si bani. Cele mai bune cuvinte pentru website-ul tau nu sunt acelea cu cel mai mare volum de cautari. Nu sunt nici acelea care doar satisfac orgoliul tau.

Cele mai bune cuvinte cheie sunt acelea care aduc vizitatori dispusi sa cumpere. Nu conteaza daca un cuvant cheie are mii de cautari. Daca nici unul din miile de vizitatori nu va cumpara atunci acel cuvant cheie nu iti este folositor.

Motivul 5: Linkurile catre site-ul tau nu sunt potrivite

Pentru a obtine o buna pozitionare pe Google, website-ul tau trebuie sa aiba linkuri externe de calitate. Linkurile automate din diverse scheme nu functioneaza. Chiar mai mult, astfel de linkuri iti pot aduce mai multe probleme cu motoarele de cautare.

Este de preferat sa ai linkuri pe topicul website-ului tau de la alte site-uri cu o buna reputatie.

Optimizarea corecta a unui website poate contribui semnificativ la cresterea multor afaceri. Trebuie facuta corect, iar daca intampina o concurenta acerba, mai bine lasati niste profesionsiti sa se ocupe.

2 comentarii la „5 motive pentru care campania ta SEO nu merge, inca”

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.