Consultanță și servicii în tehnologia informației
Asigurăm consultanță, servicii de mentenanță și servicii complete pentru clienți dedicați în segmentul SMB al pieței IT.
Oferim servicii IT “LA CHEIE” pentru companii
Acestea Includ:
Consultanță de calitate
Proiecte IT
Mentenanta IT hardware și software
Rețelistică structurată
Mentenanță rețelelor de date și telefonie existente
Hosting dedicat de servere
Administrarea și mentenanța echipamentelor profesionale de rețea
Administrarea și mentenanța bazelor de date
Produse IT hardware & software
Internet
Hosting web & mail
Administrare DNS
Inregistrări de IP-uri
Securitate de retele
VPN
Backup și recuperare date
Intervențiile de urgență au loc în 2 ore de la solicitare
Intervențiile obișnuite au loc în 6 ore de la solicitare
Consultanță
- strategii de investiții IT pentru companii mici și mijlocii;
- soluții complexe pentru companii medii – incluzând management și servicii de tipul “allday”;
- căutare de tehnologii – descoperim produse și tehnologii care se potrivesc afacerii și segmentului tău de activitate pentru că este posibil să existe deja soluții excelente pentru nevoile tale;
- monitorizarea tehnologiilor nou apărute – urmărirea tehnologiilor noi și trimiterea ca newsletter pe adresa ta de email;
- îți dăm sfaturile necesare și te ajutăm să iei decizii în legătură cu investițiile IT ale companiei tale si ce tehnologii să folosești pentru a minimiza riscurile;
- training IT la cerere – pentru ca angajații să lucreze cât se poate de eficient;
- propuneri de politici interne IT pentru angajați.
Proiectare și implementare rețele structurate
- proiecte pentru rețele structurate;
- consultanță pentru proiectele existente;
- implementare la cel mai înalt nivel de calitate a proiectelor;
- distribuție de echipamente pasive și active de rețea;
- documentație;
Mentenanță software și hardware pentru stații de lucru
- Oferim cea mai bună expertiză IT – o echipă tânără și inteligentă cu experiență în domeniu îți va sta la dispozitie;
- Mentenanță hardware;
- Instalare, mentenanță și configurări de software;
- Distribuție de produse hardware și software.
Management de servere
- Distribuție componente de server și echipamente;
- Implementare domenii și structură active directory;
- Managementul de la distanță al serverelor, detecție de erori și actualizare de software;
- Management de servere de rețea incluzând: DNS, web hosting, clustering, NAS management, SAN management, firewall-ing, VPN și securizarea serverelor.
Servicii specifice de rețea
- găzduire server propriu în parcul informatic;
- administrare de servere DNS;
- înregistrare de domenii și management de adrese IP rutabile;
- securizarea rețelelor;
- configurări de VPN;
- configurare echipamente CISCO (routere, switch-uri cu management, echipamente Wireless).
Servicii de salvare și restaurare date
- servicii de salvare date programate la intervale de timp;
- restaurare și recuperare date de pe diferite medii de stocare;
- reparare, mentenanță și recuperare baze de date;
Întrebări frecvente (FAQs)
Ce tipuri de servicii oferă un service de calculatoare?
Un service de calculatoare oferă, în general, servicii precum diagnosticare și reparații hardware, instalare și actualizare software, recuperare de date, curățare și întreținere, optimizare de performanță și servicii de securitate IT.
Cât durează, în medie, o reparație de calculator?
Durata unei reparații depinde de natura problemei. Unele reparații minore pot fi realizate în aceeași zi, pe când reparațiile hardware complexe sau recuperarea datelor pot dura câteva zile. Tehnicianul va oferi o estimare după diagnostic.
Ce ar trebui să fac înainte de a aduce calculatorul la service?
Este recomandat să faci un backup al datelor importante înainte de a aduce calculatorul la service, în cazul în care reparația implică reinstalarea sistemului de operare sau alte procese care pot șterge datele.
Este mai bine să repar un calculator vechi sau să cumpăr unul nou?
Aceasta depinde de gravitatea problemelor și de costurile de reparație comparate cu prețul unui nou dispozitiv. Dacă reparațiile sunt costisitoare sau dacă calculatorul este depășit din punct de vedere tehnologic, poate fi mai bine să investești într-un model nou.
Ce fac dacă calculatorul meu nu se pornește deloc?
Dacă calculatorul nu se pornește, primul pas este să verifici cablurile de alimentare și să te asiguri că totul este conectat corect. Dacă problema persistă, ar putea fi o defecțiune a sursei de alimentare, a plăcii de bază sau a unei alte componente hardware. În acest caz, este recomandat să aduci calculatorul la service pentru diagnosticare.
Calculatorul meu este foarte zgomotos. Ce ar putea cauza acest lucru?
Zgomotul puternic poate fi cauzat de ventilatoarele care funcționează la o capacitate ridicată din cauza acumulării de praf, supraincălzirii sau unor componente hardware defecte, de exemplu sursa de alimentare. O curățare fizică sau înlocuirea componentelor deteriorate poate rezolva problema.
Te rugăm să ne contactezi prin intermediul formularului de contact sau la unul dintre numerele de telefon
Un reprezentat End Soft Design va intra în legătură cu tine
în cel mai scurt timp posibil.