7 predictii Google despre reclamele online

Va intrebati cum vor fi afisate reclamele in anul 2015?

La conferinta „Interactive Advertising Bureau’s MIXX Conference 2010” din New York,  Neal Mohan (vice presedinte Google) si Barry Salzman (Media managing director la Google) au prezentat 7 predictii despre afisarea reclamelor online in anul 2015:

1. 50% din reclamele online vor include filmulete video si vor fi platite intr-un sistem Cost-Per-View. Astazi, sunt uploadate pe Youtube 24 de ore de informatie video in fiecare minut.

2. 50% din reclamele targetate catre o audienta specifica se vor baza pe licitatia in timp real a costurilor.

3. Telefonul mobil va deveni dispozitivul numarul 1 de afisare a reclamelor.

4. Cinci noi masuratori vor aparea pentru a evalua campaniile online. Unele exista deja: ratele de angajament si interactiune in rich media, vizualizarile video, si impactul asupra cautarilor pe web. Altele pot include o analiza sentimentala pentru a masura influenta virala si tonul consumatorilor cu privire la un brand pe internet. Sau, masurarea traficului real din magazin prin tehnologia „geo-based”.

5. 75% din reclamele online vor avea conexiuni in retelele sociale. Pe termen lung, toate reclamele vor deveni sociale.

6. 50% din campaniile de brand vor folosi rich media in reclame. In ultimul an a fost inregistrata o crestere de 6% pe acest segment.

7. Industria reclamelor online va atinge cifra de 50 de miliarde.

Comenteaza